OuR AnniVesaRy ~

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 1, 2011

riang ria suke ati..

assalamualaikum.


haaa nk tau x ape kne mngene ng aku bnde ni haha.. ini la sala satu aktiviti aku mgu ni.. hr sabtu yg lepas aku g tgk cter ni ng buah ati jntung aku c paan la spe ag agk best la ngs kot ak tp aku still leh kaver xde la ngs beriye2 kn haha... best2 suke cter die. n ase mcm nk jd nur...


haaa smlm paan bwk aku kt cni pas alik kije.. suke2 die mcm tau2 je aku mmg da lme sgt2 tringin nk mkn bnde ni cume x kesampaian ag.. akhir nye smlm dpt gak aku merase.. not bad aku amek flavour choc n penut butter nyam2.. bru kne 9rgt lbih.. paan lak amek flavour choc n vanilla n die nye kene smpi belas2 hahaha... n after mkn ni paan bwk aku g ksl huk2.. suke...movie time tgk cter ni bestttt... hak2 then g mkn then alik...
 tu je kot wt mse ni nt aku update ag k ape aku wt tiap2 mgu hik2..

No comments:

Post a Comment