OuR AnniVesaRy ~

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

sad :(

assalamualaikum..

hye selamat malam semua.. adess ape la lak kali ni kn.. hmm aku nk luah kn ape aku ase skang ni ley kn?
hmm sedih? knp aku sedih? hmm minggu ni mmg minggu mnguji tahap kesabaran aku untuk tempuh semua dugaan yg dtg... ye aku tau aku pon ade wt sala n aku da cube wt yg terbaik tok perbaiki kesilapan aku pade kau.. tp kenapa kau wat aku mcm ni?? hmm aku xpntg ke tok ko wei? ko da xsyg aku ag ke wei ? waaa tension nye aku bile pk bnde ni... klo la kejadian hr isnin mlam tu x jd cmfrm aku ng ko xkn jd mcm skang ni... kenapa wei smua ni aku je selalu dpt dr ko? aku da x wat ag wei aku tumpu kn spnuhnye perhatian aku kt ko wei tp knp ini yg aku dpt? aku cube tok berbaik alik ng ko n lupe kn segala yg dtg dlm kepala aku aku dah cube bukan aku x cube.. tp knp ko xnk bg aku keyakinan tok aku yakin yg kau mmg xkn wat ag mcm ni dekat aku... bile aku ajk bincang ko mest mara aku alik... pastu ko off hp.. arghhh tension nye aku wei.. da dekat seminggu aku ng ko mcm ni wei.. smpi bile ko nk mcm ni!!!! aku penat la syg! tolong la phm jiwe aku ati aku.. aku sakit la ko wat aku mcm ni... tolong la wei aku merayu ng ko pahami la isi hati aku ni.!!! aku leh bg ko peluang tok kali yg ke berapa tp knp ini yg aku dpt.. pls syg pk kn la smua ni.. sememangnye aku msih perlu kn ko skang ni.. :(

No comments:

Post a Comment