OuR AnniVesaRy ~

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 17, 2011

Tentang Saya

Assalamualaikum... 

hahahah akhirnye aku berjaya creat my own blog sgt2 bangga kuang3.. trimas kepada sifu2 ku yg byk mngajar ng pnuh tahap kesabaran credit to Aredaada , Aimi Butterfly & hubby die Aishiteru Uno hahahah... thanx korg syg korg heee..

hahaha now aku nk kenal kn la spe aku ni kn..nama aku Nur'Aziemah Mohd Razak. Aku ni berasal dari Johor err aku kecik ag haha kecik ke? umo aku bru 21 thun ni... tp blom genap ag k hahaha sb ape nk tau ke? hahah xyh la buang mse je.. tp klo korg nk tau gak aku gtau la kn aku ni di lahirkn hujung tahun pada tarih 14.12.1990.. haaa itu sebab la aku cakap aku ni blom genap ag.. hahaha err aku da xtau nk bebel ape ag2 ptg2 cm gni kt ofis lak tu nk kaver2 ag dr bos kn ase leceh giler.. hahaa.. k la stop! pnt dah...

'tok spe2 yg xnk bce tu aku ase xyh bce n aku xmnx pon korg hbs kn waktu korg tok bce ape aku taip ni.. haha pde yg bce thanx :)


 

No comments:

Post a Comment